неделя, 20 февруари 2011 г.

По-рядко срещани SEO съвети и техники

Сега ще ви представя някои от по-рядко използваните и дори пренебрегвани техники за вътрешна СЕО оптимизация на вашия сайт. Както вече знаем, качественото СЕО на сайта ви почти сигурно е гаранция за повече посещения, съответно по-голямо монетизиране на страниците.

Нека започнем с българския език и ключовите думи (ако приемем, че сте направили българоезичен сайт).  Повечето от вас, които се интересуват от СЕО, може би са прочели вече, че насищането с ключови думи води до по-добро класиране в СЕРП-а на Гугъл (за по-кратко ще го наричам Г.) и другите търсачки, индексирали сайта ви. За предпочитане е да разнообразявате членните форми, множествено и единствено число, пълен и кратък член на избраните от вас ключови думи - това се приема положително от ботовете на Г.

Пример: ако ключовата ви дума е "уеб дизайн", използвайте в една или няколко статии "уеб дизайна", "уеб дизайнът", "web дизайн", "уебдизайн" и т.н. 

Друга, доста важна техника при използването на ключови думи от вас е споменаването им в началото (задължително) и в края на статията (препоръчително) -  машините на Г дават по-голяма тежест на текста в началото на статиите - да речем първия абзац.

Почти задължително е също така да използвате кавички, тирета, многоточие, точка и запетая и други, по-рядко използвани препинателни знаци в текста си - така Г. ще разбере, че текстът е писан от човек.

Много важно условие при вътрешната оптимизация е и да не се прекалява с броя на статиите в блога или сайта ви - повече от 5-6 на ден не са необходими. Трябва обаче съдържанието им да е интересно за читателите и най-вече полезно - това не може да бъде заменено от каквито и да е СЕО техники.

"Разцъквайте" и редактирайте или добавяйте нови неща - думи, фрази, изречения, текстове, снимки и т.н по-често във вашия сайт - това определено се харесва на Г, вижда, че по сайта се работи, а не е занемарен.

Друга, по-любопитна техника за вътрешната оптимизация е и нарочното бъркане на думи или препинателни знаци на български - това също се отчита като добър знак от Г. че текстът не е машинен, а писан от човек. Разбира се, не бива да се прекалява - неграмотно написаните сайтове и текстове не биват котирани добре сред търсачките.

Това е от мен засега, при сещане за още някои трикчета, ще добавя. Дано четивото да е полезно за всички :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Въведете своя коментар тук